Monday, May 17, 2010

Mei-maand

Die tyd vlieg en die winter is hier. Vir drie weke lank is ek al getroud! Ek kan dit aanbeveel vir julle!

Die Comrades le om die draai (30 Mei) en ek weet nie of ek genoeg geoefen het nie.... Indien enigiemand vir my raad kan gee, pos sommer iets na : helenebester@gmail.com

Kyk ook uit vir die Junie-uitgawe van die Leef-tydskrif. Daarin kan jy meer te siene kry van my troue en lees wat'k met my loopbaan, in die toekoms, beplan.

Hierdie week het die N.G.-gemeente, Weltevredenpark, hul pinksterdiens. Regtig amazing. Woon dit gerus by, as jy in die omtrek is. 10:00 in die oggend en daar is ook aanddienste, nie seker van die tyd... Ek't vanoggend daar gesing en dit was so lekker. 'n Warm en sinvolle manier om jou dag mee af te skop, sou ek se!

Hoop die res van hierdie maand is goed vir jou!! Ons praat weer in Junie! Helene

No comments:

Post a Comment